login: haslo:

XXVIII Bieg Sylwestrowy
31-12-2012

Już po raz drugi z rzędu wzięliśmy z Grześkiem udział w kończącym rok Łódzkim Biegu Sylwestrowym. Niestety Adaś musiał zrezygnować ze startu ze względów zdrowotnych. W tym roku forma dopisała, więc udało się poprawić czas o prawie 6 minut oraz zrewanżować Grześkowi za zeszłoroczną porażkę. Teraz to ja liczę na rewanż za rok :)
III Półmaraton Szakala
28-10-2012

48. lokata w OPEN oraz 13. miejsce w mojej kategorii wiekowej - z takim rezultatem zakończyłem udział w tegorocznym Półmaratonie Szakala Dookoła Lasu Łagiewnickiego. Na chwilę obecną, w moim prywatnym rankingu, Bieg ten pod względem atrakcyjności trasy ustępuje miejsca jedynie Biegowi na Kasprowy.
Biegiem na Kasprowy czyli weekend w Zakopanem
21-10-2012

Po kilku startach w biegach ulicznych nadszedł czas na sprawdzian formy biegowej w terenie górskim, dlatego mój udział w odbywającym się w minioną sobotę Biegu na Kasprowy był również okazją dla Joli i Hanki do spędzenia weekendu pod Tatrami.
34. Maraton Warszawski
30-09-2012

Do ostatniej chwili wahałem się, czy w ten weekend wziąć udział w Maratonie Warszawskim czy wystartować w imprezie rowerowej na Żuławach. Trzy dni przed startem zdecydowałem w końcu, że mimo braku przygotowania startowego (przez ostatnie 5 miesięcy przebiegłem zaledwie ok. 100 km) spróbuję przekroczyć linię mety na Stadionie Narodowym. Jeszcze do 36 km liczyłem na czas poniżej 4 godzin, ale po zderzeniu się ze "ścianą", tym razem do mety dotarłem dopiero po 4 godzinach i 15 minutach :(
Wakacje w Chorwacji
22-09-2012

Nasz wakacyjny pobyt w chorwackiej Breli należał do lekkich, łatwych i przyjemnych, ponieważ większość czasu spędziliśmy na plaży, gdzie Jola walczyła z całkowitym brakiem opalenizny po ciąży, a ja głównie obfotografowywałem naszego dziobaka. Kilka razy udało mi się pobiegać po okolicy oraz powspinać trochę 'na żywca' po przybrzeżnych skałach, ale z przyczyn technicznych moje plany górskie (zdobycie Dinary i wjazd rowerem na górę Świętego Jerzego) muszą poczekać do naszej następnej wizyty w Chorwacji.
II Bieg Fabrykanta
01-09-2012

W sobotę wziąłem udział w aktywnej "10 kilometrowej lekcji historii Łodzi", ponieważ pod takim hasłem zorganizowany został II Bieg Fabrykanta po Księżym Młynie. Świetna impreza z bardzo ciekawą trasą, na której trudno było się nudzić, podczas wyczerpującej rywalizacji.
ŻTC Bike Race 2012 Żyrardów
19-08-2012

W niedzielę, wraz z Andrzejem i Adasiem wystartowaliśmy w Żyrardowie w wyścigu z cyklu ŻTC Bike Race 2012. Walka do ostatniego metra była zacięta, więc losy wyścigu rozstrzygnęły się na ostatniej prostej. Ostatecznie rywalizację zakończyłem na 20-tej pozycji z czasem gorszym od zwycięzcy zaledwie o 11 sekund :(
Wąwóz Diery i Sarnia Skała z Hanią i Kubą
05-08-2012

Przysługujący mi urlop tacierzyński był dla nas okazją do spędzenia kilku dni w górach. Towarzyszył nam Kuba, który mógł zasmakować uroków górskich wycieczek. Na Słowacji przeszliśmy przez Diery, gdzie Kuba zwinnie niczym gepard pokonywał wąwozowe trudności. W drodze powrotnej zahaczyliśmy też o przeżywające wakacyjne oblężenie Tatry, za którymi Jola tęskniła już od czasu ciąży. Pełni podziwu jesteśmy dla naszej Hani, która dzielnie znosiła trudy naszych całodziennych wędrówek :)
Familijny wypad do Mirowa
25-07-2012

Niedzielna aura zachęciła nas do familijnego wypadu w skały. Po burzliwych negocjacjach zdecydowaliśmy się pojechać do Mirowa, gdzie męska część naszej ekipy rozwijała swoje umiejętności wspinaczkowe, natomiast panie z dziećmi relaksowały się na łonie natury :)
III Szosowy Maraton Rowerowy "O Beczułkę Miodu” w Kluczborku
15-07-2012

W sytuacji, kiedy Adaś i ja spotykamy się na linii startu dowolnej imprezy kolarskiej, oczywistą oczywistością jest, że nasza towarzyska jazda prędzej czy później musi przerodzić się w zaciekłą rywalizację. Nie mogło być inaczej podczas III Szosowego Maratonu Rowerowego "O Beczułkę Miodu” w Kluczborku, w którym wzięliśmy udział w sobotę :)
Kurs ŁKW w Sokolikach
27-06-2012

Tegoroczny sezon skałkowy zainaugurowałem wyjazdem w Sokoliki, gdzie pod czujnym okiem Tomka członkowie naszej stratosferowej sekcji doskonalili swoje umiejętności wspinania się na własnej asekuracji.
KaszebeRunda
27-05-2012

Malownicza trasa, wzorowa organizacja, przyjazna atmosfera oraz pogoda na zamówienie, w takich warunkach odbyła się tegoroczna, ósma już edycja maratonu rowerowego KaszebeRunda. Razem z Adasiem i Andrzejem zdecydowaliśmy się na 220 km trasę 'hard', której pokonanie zajęło nam w sumie 10 godzin.
Szczeliniec i Orlica
04-05-2012

Po dłuższej przerwie związanej z narodzinami naszego Dziobaka udało nam się powrócić na górskie szlaki. Tegoroczną majówkę spędziliśmy w rejonie Kotliny Kłodzkiej, gdzie wspólnie z naszym małym kompanem weszliśmy na Szczeliniec i Orlicę - tym samym nasze dzielne pisklę "zdobyło" swój pierwszy tysięcznik :)
Łódź Maraton Dbam o Zdrowie
15-04-2012

03:42:56 - tyle czasu potrzebowałem w niedzielę, żeby ukończyć mój pierwszy maraton. Chciałbym w tym miejscu podziękować za gorący doping wszystkim moim super kibicom, których miałem przyjemność spotkać na trasie (jednych takich zapaleńców z wypasionym transparentem nawet cztery razy). Dziękuję i liczę na Wasze wsparcie w przyszłym roku :)
II Pabianicki Półmaraton ZHP
01-04-2012

Start w dzisiejszym biegu był dla mnie ostatnim sprawdzianem przed łódzkim maratonem, który odbędzie się za dwa tygodnie. Niekorzystne warunki pogodowe (zimno, silny wiatr oraz przelotne opady śniegu) nie odstraszyły zawodników, a dzięki sprawnej organizacji harcerzy atmosfera podczas imprezy była gorąca.
2009-2018 © Piotr Sokół. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie zawartości serwisu i wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w serwisie bez pisemnej zgody zabronione.