login: haslo:

XXVII Bieg Sylwestrowy
31-12-2011

Ostatni dzień roku 2011 postanowiliśmy z Adasiem spędzić aktywnie, startując w XXVII edycji Łódzkiego Biegu Sylwestrowego. Dołączył do nas Grzesiu, który w niezłym stylu wywalczył 227 miejsce, wyprzedzając nas o niecałe 2 minuty. Ostatecznie, zmagając się z kontuzją nogi, dotarłem na metę 338, z nieznaczną stratą do Adasia, który zajął 325 lokatę. Rewanż już za rok :)
Bieg o puchar Marszałka Łodzi
13-11-2011

Zanim wystartujemy z Adasiem w morderczym triathlonie "Ironman" musimy trochę potrenować, dlatego na dobry początek zdecydowaliśmy się wziąć udział w tegorocznej edycji biegu o puchar Marszałka Łodzi na dystansie 8 km :)
Mirów - zakończenie sezonu wspinaczkowego
03-10-2011

Nadchodzący wielkimi krokami koniec sezonu wspinaczkowego zmobilizował mnie do najprawdopodobniej ostatniego już w tym roku wypadu w skałki. Tym razem nasza "stratosferowa" reprezentacja zmagała się z trudnościami dróg skalnych w okolicy Mirowa.
ŻuławyWkoło
25-09-2011

Do udziału w imprezie namówił mnie Andrzej, dzięki czemu miałem okazję przetestować swoje umiejętności kolarskie. Trasę o długości 90 km pokonaliśmy w niecałe 3 godziny. Ostatecznie na 224 startujących udało mi się wykręcić 18 czas. Być może w przyszłym roku spróbujemy swoich sił na dystansie 170 km.
Boniek po raz drugi
13-09-2011

Niewyrównane porachunki z "Cybąszczykiem" na Bońku przyczyniły się do kolejnej wizyty w Sokolich Górach. Na pierwsze wspinanie z cyklu "family cup" udało mi się namówić również rodzinne drużyny Maćka i Jarka.
Boniek w Sokolich Górach
20-08-2011

Wspólnie z Ewą, Majką i Romanem pojechaliśmy wspinać się w Rezerwacie Sokole Góry pod Olsztynem, gdzie w towarzystwie jeszcze jednej 4-osobowej ekipy próbowaliśmy swoich sił na drogach Bońka.
Skały pod Olsztynem
06-08-2011

Silna reprezentacja naszej sekcji wspinaczkowej w składzie: Majka, Róża, Mariusz i ja wybrała się na jednodniowy rekonesans nieopodal ruin zamku olsztyńskiego. W pocie czoła (i nie tylko) walczyliśmy dzielnie, między innymi na drogach wytyczonych na Bibliotece i Ganku Ewy.
Dolomity po raz drugi
10-07-2011

Podobnie jak w zeszłym roku chcieliśmy pojechać w rejon Brenty, jednak znowu pogoda pokrzyżowała nam szyki (następnym razem trzeba będzie się tam wybrać we wrześniu). Chcąc nie chcąc zostaliśmy zmuszeni zmodyfikować nasz plan. Zdecydowaliśmy się zatem na kilka dni pobytu w rejonie San Martino di Castrozza, następnie przenieśliśmy się na camping w Cortinie d'Ampezzo.
Mięguszowiecki Szczyt Wielki (Hińczowa Wprost)
19-06-2011

Nasza wczorajsza próba wejścia na Mięgusza zakończyła się niepowodzeniem. Padający deszcz oraz brak raków (raki zostały na parkingu w Palenicy jako zbędny balast) skutecznie uniemożliwiły nam sprawne i bezpieczne wejście na górę. Decyzja o odwrocie zapadła w połowie drogi na szczyt :(
Kurs skałkowy w Podlesicach
23-05-2011

Po kilku miesiącach przygotowań na ściance wspinaczkowej nadszedł czas na zaliczenie kursu skałkowego. Przez kilka dni, pod czujnym okiem naszych instruktorów, cztery zespoły dzielnie walczyły ze swoimi słabościami na skałkach w okolicy Podlesic i Mirowa.
Rowerem na Skrzyczne
14-05-2011

Na weekendowy męski wypad rowerowy namówić dał się jedynie Adaś. W rzeczywistości ambitny plan wjechania rowerami na Skrzyczne był jedynie pretekstem do wzięcia udziału w XII festiwalu golonki odbywającym się właśnie w Szczyrku :)
Lackowa w Beskidzie Niskim
04-05-2011

Na majówkę wybraliśmy się z Jolą i Bianką w rejon Beskidu Niskiego. W dwa pierwsze dni zwiedzaliśmy okolicę w towarzystwie Justyny i Karola. Dla Joli był to wyjazd relaksacyjny, ja w ramach zdobywania szczytów należących do Korony Gór Polski wszedłem z Bianką na Lackową, a wjazdem z Krempnej na Wysokie zainaugurowałem sezon rowerowy.
Lot nad Alpami
06-04-2011

W trakcie ostatniej wizyty w Mediolanie, oprócz możliwości zrobienia kilku zdjęć podczas lotu nad Alpami, miałem również okazję stanąć oko w oko z tłumnie zgromadzonymi na placu pod katedrą Duomo kibicami FC Schalke 04, którzy przyjechali na mecz z Intrem.
Mogielica
19-03-2011

Kalendarzową zimę pożegnaliśmy na Mogielicy, najwyższym szczycie Beskidu Wyspowego. Rejon urokliwy, ale mało uczęszczany przez turystów. Jak poprosiłem w lokalnym biurze GOPR o mapę turystyczną, człowiek tak się zdziwił, że nie chciał za nią ode mnie pieniędzy! Niestety pogoda nie pozwoliła nam nacieszyć się widokiem z wieży widokowej, dlatego na Mogielicę jeszcze wrócimy.
Wierchy Kozi i Szpiglasowy
28-02-2011

W miniony weekend przeprowadziliśmy działania górskie w rejonie Doliny Pięciu Stawów. W sobotę poszliśmy na Kozi Wierch. W niedzielę, w towarzystwie trzech sympatycznych amatorek zimowej turystyki górskiej, które przyłączyły się do naszej ekipy, przeszliśmy przez Szpiglasową Przełęcz do schroniska nad Morskim Okiem i dalej na dół do Palenicy.
Weekend w stolicy
13-02-2011

Korzystając z zaproszenia Justyny i Karola wybraliśmy się w miniony weekend do naszej stolicy. Oczywistym gwoździem programu była wizyta na kultowym tarasie widokowym Pałacu Kultury i Nauki :)
Granaty i Zawrat
24-01-2011

Za namową Kuby i Pawła weekend spędziłem w Tatrach. W sobotę przeszliśmy trasę: Kuźnice - Zadni i Pośredni Granat - Murowaniec. W niedzielę z Murowańca przez Zawrat zeszliśmy Doliną Pięciu Stawów do Palenicy.
Zell am See
16-01-2011

Tym razem pojechaliśmy do Austrii na zgrupowanie narciarsko-snowboardowe. Kolejny już raz na naszą bazę wypadową wybraliśmy Zell am See.
2009-2018 © Piotr Sokół. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie zawartości serwisu i wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w serwisie bez pisemnej zgody zabronione.