login: haslo:

"Człowiek potrzebuje odrobiny szaleństwa, inaczej nie zdobędzie się na to, by odciąć linę i być wolnym."

Nikos Kazantzakis

Hanka fotoblog 2014
31-12-2014

Hanka fotoblog 2014:

06.08 - I want to ride my bicycle...
18.05 - łódzki skansen rozrywki
04.05 - majówka pod psem
26.04 - trening z Szymkiem na ściance
01.03 - spacer z Julką
27.02 - gotowanie na ekranie
Szalony piątek na Gerlachu
30-08-2014

Jeszcze w czwartek plan zakładał turystyczne przejście Orlej Perci, a skończyło się na 16-godzinnej wyrypie na Gerlachowskiej Martinówce po nieprzespanej w samochodzie nocy. Na parking przy Tatrzańskiej Polance dojechaliśmy o 7:00, z Polskiego Grzebienia na grań ruszyliśmy przed 11:00. Do Litworowego Szczytu szliśmy dziarsko, ale na podejściu na Zadni Gerlach straciliśmy orientację oraz 2h na poszukiwaniu właściwej drogi. Mimo słabnącego morale całej grupy i coraz większej chęci do wycofu, ostatecznie na Gerlach dotarliśmy przed 18:00. Z powodu zapadających ciemności, ostatnie zjazdy Batyżowiecką Próbą zmuszeni byliśmy robić w świetle czołówek. Do Śląskiego Domu wróciliśmy po 23:00, gdzie do 5:00 rano biwakowaliśmy na kanapach w holu przy recepcji.
Matterhorn musi poczekać...
17-08-2014

Niestety aura w Alpach nie była zbyt łaskawa i zmusiła nas do odłożenia w czasie ambitnego planu zdobycia Piz Badile i Matterhornu. Po ulewnej nocy na kempingu w Bondo, w pogoni za słońcem uciekliśmy ze Szwajcarii w Dolomity, gdzie przeszliśmy jedynie "Via delle Guide" na Torre Grande. Następnie, w strugach deszczu, przenieśliśmy się z Włoch do austriackiej doliny Höllental. Tam powalczyliśmy jeszcze przez dwa dni, jednak przemoczeni do suchej nitki po skończeniu "Direkte Neue Richterkante" zarządziliśmy niezwłoczny odwrót do domu, znacznie wcześniej niż planowaliśmy. Do Szwajcarii trzeba będzie wrócić w przyszłym roku.
Dębki
03-08-2014

"Morza szum, ptaków śpiew,
Złota plaża pośród drzew
Wszystko to w letnie dni...
sialalalalalala..."
Cefalu
28-06-2014

Na Sycylię warto było polecieć chociażby dla samego smaku oliwek, które kupiliśmy w porcie w Trapani, sycylijskiego wina oraz pizzy serwowanej w "Baglio del Falco" w Cefalu.
12. Bieg ulicą Piotrkowską
24-05-2014

Już zapomniałem, co tu miałem napisać :)
LCJRun 2014
17-05-2014

LCJRun to pierwszy i jak na razie jedyny taki, nocny bieg po pasie startowym czynnego lotniska, a do tego jeszcze zorganizowany w Łodzi. Czego chcieć więcej? Gęstej mgły, która w połączeniu z kolorowymi snopami świateł reflektorów zapewniła uczestnikom biegu niepowtarzalny klimat niczym z mrocznego horroru. Jednym słowem rewelacja!
Hanka w domku na drzewie
30-04-2014

Podczas ostatniej wizyty na działce, Hanka w roli cieśli dołączyła do lokalnej ekipy remontowo-budowlanej i brała udział w pracach konserwatorskich obiektu o znaczeniu strategicznym, czyli bazy obserwacyjnej na drzewie.
Hanka z Szymkiem w botaniku raz jeszcze
22-04-2014

Ponieważ stara miłość nie rdzewieje, dlatego Hanka i Szymek ponownie spotkali się na romantycznej randce w ogrodzie botanicznym.
4. Łódź Maraton Dbam o Zdrowie
13-04-2014

Jako Łodzianin z dziada pradziada, czuję się w obowiązku wspierać lokalne inicjatywy mające na celu promocję naszego miasta, dlatego też po raz trzeci z rzędu pobiegłem w łódzkim maratonie, rezygnując tym samym z udziału w konkurencyjnych, wiosennych biegach w Wiedniu czy Pradze.
Inauguracja sezonu z ŁKW w Mirowie
12-04-2014

Jutrzejszy start w łódzkim maratonie ani trochę nie zniechęcił mnie do udziału w zorganizowanym przez ŁKW, inauguracyjnym, porządkowo-wspinaczkowym wypadzie do Mirowa. Chociaż trzeba było wracać do Łodzi jeszcze tego samego dnia, to i tak warto było pomęczyć się tych kilka godzin w pięknych okolicznościach przyrody.
20. Maratona di Roma
25-03-2014

Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu, dlatego oczywistą oczywistością było to, że również moje, czasami bardzo pokrętne biegowe ścieżki prędzej czy później mnie tam skierują. Przy okazji 20-tej, jubileuszowej edycji rzymskiego maratonu, mogliśmy też przez kilka dni poszwędać się po urokliwych uliczkach Wiecznego Miasta.
Pożegnanie zimy w Tatrach Zachodnich
13-03-2014

Ze schroniska pod Ornakiem, przez Ornak, dalej przez Wierchy: Starorobociański, Kończysty oraz Trzydnowiański do Doliny Chochołowskiej i z powrotem przez Iwaniacką Przełęcz do schroniska - tę, ok. 20km trasę udało nam się przejść podczas zgrupowania kondycyjnego, zorganizowanego w miniony weekend w Tatrach Zachodnich, w ramach przygotowań naszej ekipy do tegorocznej próby zdobycia najpiękniejszej góry Europy.
Icebug Winter Trail 2014
15-02-2014

Myśląc o starcie w drugiej edycji Biegu Ultra Granią Tatr w 2015 roku, trzeba już dziś zmodyfikować odpowiednio plany treningowe oraz zamienić asfaltowe, miejskie trasy na górskie szlaki. Pierwszą w tym roku okazją ku temu był bieg Icebug Winter Trail na Turbacz. Ponieważ pokonanie całej, 16.5 km trasy zajęło mi niespełna dwie godziny, miałem jeszcze czas na rekreacyjny trekking na Wysoką w Pieninach.
Kaprun: w poszukiwaniu zaginionego śniegu
20-01-2014

Pogoda za oknem, jaka jest każdy widzi, więc zamiast siedzieć bezczynnie w Łodzi, czekając na przyjście prawdziwej zimy, która najwidoczniej w tym roku nie ma zamiaru zaskoczyć naszych drogowców, postanowiliśmy wziąć sprawy w swoje ręce i wybraliśmy się z Hanką na poszukiwania zaginionego śniegu.
2009-2014 © Piotr Sokół. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Publikowanie zawartości serwisu i wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w serwisie bez pisemnej zgody zabronione.